Τούτο το χέρι είναι τραχύ
Απ’ τις πληγές που το μύησαν
Και δεν φοβάται όταν φέγγει στο σκοτάδι
“
Περπατώ σ’ ένα δρόμο από άβυσσο
Κι ονειρεύομαι εσένα Αστέρι μου
Γιατί εσύ μ’ έμαθες
Να βαδίζω τούτους τους τόπους
Και ν’ ακούω τα βήματα
Του Άλλου Καιρού
Πού είσαι Και ποιος
Σου κρατεί το χέρι
Πάνω στα χαίνοντα τοπία σου.
Περπατώ σ’ ένα δρόμο από άβυσσο
κι ονειρεύομαι εσένα παιδάκι
Να κοιμάσαι τις κοιλάδες του ήλιου
Σκληρός ο Απρίλης σε χτύπησε
Κι αιμορραγείς στην καρδιά μου ακατάληπτα.
Τούτος ο δρόμος είναι τραχύς
Ματώθηκα και γδάρθηκα
Τούτος ο λόγος είναι τραχύς
Στέρεψα σαν ποτάμι που αδειάζει στην άβυσσο
Τούτο το χέρι είναι τραχύ
Απ’ τις πληγές που το μύησαν
Και δεν φοβάται όταν φέγγει στο σκοτάδι.
Από την ποιητική συλλογή “Περπατώ και ονειρεύομαι”
Μυστικό Πέρασμα, Πρόλογος του Σουηδού μεταφραστή Ingemar Rhedin
Μυστικό Πέρασμα, κριτική του Απόστολου Αθανασάκη
Μυστικό Πέρασμα, κριτική Χρήστου Μαλεβίτση
Μυστικό Πέρασμα, “Πρέπει να εξορκίζουμε την ύπαρξη”, μελέτη κριτική του Bengt Holmqvist
Ο Άγγελος της Στάχτης, μελέτη κριτική του Δημήτρη Τσιάμαλου, “Η ιστορία της αρχέγονης ψυχής”
Ο Άγγελος της Στάχτης, μελέτη κριτική της Μαργαρίτας Παπαγεωργίου, “Αγάπη όπως αίμα”
Το ξύλινο τείχος, “Παλίμψηστο και θέαση της Ιστορίας”, κριτική μελέτη της Σοφίας Φελοπούλου
Το ξύλινο τείχος, κριτική Ζωής Σαμαρά
Πήραν την Πόλη, πήραν την, κριτική Λεωνίδα Βελιαρούτη
Πήραν την Πόλη, πήραν την, κριτική Δημήτρη Σταμέλου
Πήραν την Πόλη πήραν την”, κριτικός λόγος του Κώστα Μιχαηλίδη
Πήραν την Πόλη, πήραν την”, ομιλία-κριτικός λόγος της Μαρίας Καραβία
Συνέντευξη με το φάντασμα του βάλτου, κριτική από την αναγνώστρια Αναστασία Ευσταθίου
Τα μονοπάτια του Αγγέλου μου, μελέτη κριτική της Ελένης Χωρεάνθη, “Απροσδόκητη συνάντηση”
Τα μονοπάτια του Αγγέλου μου, κριτική της Καλλιόπης Εξάρχου, “Οδοιπορώντας στους δρόμους της ψυχής”
Τα μονοπάτια του Αγγέλου μου, κριτική Ελένης Γκίκα, “Η επανάσταση της μνήμης”
Η δίψα με καίει εμένα και χάνομαι, κριτική της Καλλιόπης Εξάρχου
Η δίψα με καίει εμένα και χάνομαι κριτική της, Ελένης Χωρεάνθη
Γκρίζα πολιτεία, κριτική της Ζωής Σαμαρά
Γκρίζα Πολιτεία, κριτική Ανδρέα Καραντώνη
Επι πτερύγων ανέμων, κριτική του Τάκη Βαρβιτσιώτη
Μαζεύω τα υπάρχοντά μου, κριτική μελέτη της Άντας Γκίβαλου
Ο Ιερός Ποταμός, κριτική μελέτη της Ελένης Γκίκα, “Η μυητική γραφή της μ.λ.π”
Ο Ιερός Ποταμός, κριτική Ζωής Σαμαρά, “Το μισό της λουλούδι”
Περπατώ και ονειρεύομαι, κριτική του Έκτορα Κακναβάτου, “Θητεία στην υπέρβαση”
Και θέα προς το αμίλητο, κριτική Ελένης Γκίκα
Σώμα θυμήσου οχι μόνο το πόσο αγαπήθηκες, κριτική μελέτη της Αγάθης Μαρκάτη
Σώμα, θυμήσου όχι μόνο το πόσο αγαπήθηκες, κριτική Δημήτρη Σταμέλου
Samuel Beckett – Η εμπειρία της υπαρξιακής οδύνης, κριτική Τάκη Μενδράκου
Ο κριτικός Ανδρέας Καραντώνης για τα βιβλία της, Μικροί Κόσμοι, το Φως του Προσώπου σου
Η χοϊκή μαγεία της ορφικής αφήγησης” της Ζωής Σαμαρά
H μεταφυσική διάσταση στο έργο της Mαρίας Λαμπαδαρίδου Πόθου, μελέτη της Έρης Σταυροπούλου
Μεταφράζοντας τα έργα της μ.λ.π., μελέτη της Theony Condos
Η ποιητική του μεταβατικού τόπου, μελέτη της Μαρίας Λιτσαρδάκη
Aναφορά στην ποίηση της μ.λ.π., κριτική μελέτη του Έκτορα Κακναβάτου
O δοκιμιακός λόγος της μ.λ.π. Η προσέγγιση Μπέκετ και Ελύτη, κριτική μελέτη του Δημήτρη Λαμπρέλλη
«Στα μονοπάτια της λήθης», μελέτη της Παναγιώτας Καρκάνη
Η μνήμη που παλεύει να επιστρέψει στις πηγές της, μελέτη του Στέλιου Λουκά
Η Μαρία της Λήμνου, μελέτη της Αθηνάς Βογιατζόγλου
Διάλογος του ορατού με το αόρατο, μελέτη της Πηγής Κουτσογιαννοπούλου
Ο Κύκλος στο μεταφυσικό σύμπαν της μ.λ.π., μελέτη του Δημήτρη Τσιάμαλου
Θυμάρι και ακόνιζα, η Λήμνος στα ιστορικά μυθιστορήματα της μ.λ.π., μελέτη της Δέσποινας Ι. Δούκα
Η Μαρία, ο Beckett, το θέατρο, η πεζογραφία και τα φεγγάρια της ποίησης, μελέτη του Γιάννη Κοντού
«Τοπία αναδυόμενου λευκού», μελέτη της Ανδρονίκης Γωγοπούλου
Η λύρα του Ορφέα, κριτικός λόγος από την Ζωή Σαμαρά
Eργοβιογραφικό Οδοιπορικό της μ. λ. π. και κριτικός λόγος, από την Μαρία Μακροπούλου
Preface de Jacques Lacarrière pour le livre on “Samuel Beckett”
“Ως ωραίος νέκυς” κριτική της καθηγήτριας Έρης Σταυροπούλου, 2021